Reklama szyta na miarę klienta, czyli Salesforce Advertising Studio

Rynki światowe są coraz bardziej nasycone markami, wypuszczającymi nowe produkty i usługi w błyskawicznym tempie. Doprowadza to do wykształcenia się nietypowych i bardziej wymagających potrzeb wśród klientów. Firmy nie zmagają się tylko z wyprodukowaniem dóbr, które spełnią oczekiwania konsumentów, ale dodatkowo starają się trafić do jak największej target grupy. Trudność leży w wysokiej konkurencji oraz dostępie do potężnych źródeł informacji, szczególnie za pośrednictwem Internetu. Zatem aby dotrzeć do potencjalnego klienta i zaistnieć w jego świadomości trzeba stworzyć odpowiednią reklamę w odpowiednim miejscu i czasie. 

Marketing Cloud działając z rozbudowanym systemem CRM od Salesforce posiada dostęp do ogromnej bazy danych na temat leadów i klientów firmy. System ten dostarcza oprogramowania i usługi automatyzacji marketingu, który może zostać usprawniony przez Advertising Studio. Produkt ten umożliwia wykorzystanie danych CRM i danych marketingowych do tworzenia spersonalizowanych, indywidualnych reklam w wyszukiwarkach internetowych, mediach społecznościowych i reklamach wyświetlanych.

Dostęp do systemu CRM pozwala na wykorzystanie posiadanych informacji o klientach – lokalizacji, danych demograficznych, preferencji i zachowań, do tworzenia reklam zaprojektowanych specjalnie dla osób, które je wyświetlają. Treści dopasowane do odbiorcy mają znacznie większe szanse na:

 

  • zbudowanie świadomości marki w potencjalnych klientach,
  • zbudowanie lojalności w obecnych klientach,
  • ponowne nawiązanie kontaktu z leadami.

Co w każdym przypadku, znacznie wpływa na potencjalny wzrost sprzedaży. 

Advertising Studio oferuje 3 główne funkcje niosące znaczące korzyści dla reklamy marki

 

  • Advertising Audiences – narzędzie to pozwala pobierać zebrane informacje z synchronizowanego systemu CRM, aby tworzyć dokładniejsze segmenty odbiorców kampanii i reklam. Mając dostęp do danych konsumentów, można tworzyć grupy do których treści będą się znacznie różniły, na przykład:
    -generowały leadów,
    -edukowały i budowały świadomości marki,
    -ponownie angażowały nieaktywnych klientów,
    -promowały produkty uzupełniających lub bardziej ekskluzywne,


Na przykład, chcąc stworzyć reklamę na Facebooku z odbiorcami, w tym obecnymi klientami o wysokiej wartości, promujący najnowsze produkty. Albo stworzyć kampanię remarketingową na Instagramie, starającą się przyciągnąć z powrotem odbiorców do sklepu.

 

  • Journey Building Advertising – (posiadając dodatkowo Journey Builder) który pozwala tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku i synchronizować je z innymi kanałami, np. mailami, zwiększając zasięg kampanii. Oznacza to, że spójność przekazu jest idealnie zachowana.


  • Lead Capture – posiada funkcje związane z generowaniem kolejnych leadów.

Narzędzie to używając Facebooka pozwala znaleźć nowych potencjalnych klientów na podstawie podobieństw z najlepszymi klientami firmy. Następnie kierować do nich reklamy przez Facebook Lead Ads oraz w automatyczny sposób przerzucić dane tych klientów do Sales Cloud dla zespołów sprzedażowych.

Benefity związane z używaniem Advertising Studio 

  • Maksymalne wykorzystanie danych klientów – synchronizując dane z Marketing Cloud, Sales Cloud i Service Cloud można użyć Advertising Studio w celu usprawnienia swoich kampanii reklamowych i usprawnić kierowanie reklam w oparciu o preferowane kanały odbiorców – Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, YouTube, Google.
  • Optymalizacja wydatków na reklamy – posiadając rzetelną, prawidłowo posegmentowaną bazę odbiorców, można tworzyć efektywne reklamy, których treści będą lepiej trafiać do wybranych odbiorców. Ci którzy mają największe prawdopodobieństwo konwersji, otrzymają treści, na które przypadnie większa część budżetu, niż na średniej jakości leadów. Tworzenie grupy odbiorców dla danej treści marketingowej pozwala lepiej kontrolować kampanie reklamowe marki. 
  • Automatyzacja generowania potencjalnych klientów – Advertising Studio automatycznie wysyła potencjalnych klientów z Facebook Ads do Salesforce i łączy oparte na CRM reklamy potencjalnych klientów z programami obsługi klienta i punktacją potencjalnych klientów, aby stworzyć silne lejki marketingowe, które umożliwiają przedstawicielom handlowym natychmiastowe śledzenie potencjalnych klientów.
  • Możliwość połączenia Advertising Studio z narzędziami innych firm – aby polepszyć targetowanie, można zyskać dodatkowe funkcje dołączając aplikacje z AppExchange.
    Na przykład SalesWings służące do segmentacji behawioralnej, aby wyświetlać reklamy odbiorcom, o których wiadomo, że są szczególnie zainteresowani usługą / produktem.

Korzystając z systemu CRM w tworzeniu reklamy, można skutecznie docierać do właściwych klientów, spośród osób o różnej świadomości i zaangażowaniu z marką. Od generowania nowych potencjalnych klientów z interesującą treścią, po przywracanie nieaktywnych klientów z powrotem za pomocą specjalnych ofert.


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

+48 512 430 301

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat

    Treść wiadomości

    Salesforce Partner

     

    CRM Designer sp. z o.o.
    ul. Przeskok 2a
    05-825 Grodzisk Mazowiecki
    REGON: 365395346, NIP: 5242808642,
    KRS 0000637187
    Sąd Rejonowy w Warszawie – XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    kapitał zakładowy 10000zł