Dowiedz się jak wykorzystać wielokanałowość w retailu!

Pobierz nasz darmowy informator i dowiedz się dlaczego i jak wykorzystać strategię omnichannel w swojej firmie.


    Dbamy o Twoją prywatność. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu będzie CRM Designer sp. z o.o. Podane dane będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), np. w celu przygotowania oferty handlowej, podczas tworzenia zestawień, analiz, statystyk, raportów oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

    Wielokanałowość, czyli omnichannel to strategia sprzedaży, która zakłada, że wszystkie dostępne kanały dotarcia i obsługi klienta powinny ze sobą współpracować, w celu zapewnienia wygody zakupów. Dzięki naszemu informatorowi dowiesz się:

    • o praktycznym zastosowaniu wielokanałowości w relacjach B2B i B2C,
    • dlaczego omnichannel jest w dzisiejszych czasach istotne.

    Poradnik jest zupełnie darmowy

    Rzetelna wiedza oparta o statystyki

    Praktyczne wskazówki profesjonalistów